Hieronder proberen wij de meest gestelde vragen over onze winkel te beantwoorden. Staat je vraag er niet bij? Neem dan gerust contact met ons op!

Hoe kan ik betalen?

Je kunt via de website afrekenen met iDeal (€0,40) of contant bij het afhalen van je bestelling. Ook kunnnen we in overleg een factuur opstellen.

Als ik niet met iDeal of contant wil betalen, wat is dan een mogelijkheid?

Dan kun je het bedrag vooraf op onze rekening overmaken, het geld moet dan wel binnen zijn bij ons als je het bestelde ophaalt.

Hoe kunnen we jullie het best bereiken?

Je kunt ons het beste bereiken via e-mail of via het contactformulier op onze website.

Ontvang ik een bevestigingsmail?

Direct na het plaatsen van de bestelling ontvang je van ons automatisch een bevestigingsmail, doorgaans binnen enkele minuten. Mocht je de bevestigingsmail niet ontvangen dan kan een reden zijn:

  • je hebt je e-mail adres per ongeluk verkeerd ingevoerd.
  • de bevestigingsmail is door een spamfilter tegengehouden.
  • In dat geval vind je de e-mail in de ongewenste mail.
  • het e-mail adres van Kom Achterom staat tussen de geblokkeerde afzenders.

Kan ik bestellen zonder account?

Je kunt ook bij Kom Achterom een bestelling plaatsen zonder account of klantnummer. Als je voor de eerste keer een bestelling bij ons plaatst krijg je een eigen klantnummer. Je kunt er voor kiezen om een Kom Achterom-account aan te maken.

Kan ik mijn bestelling laten inpakken?

Nee, het is niet mogelijk bestelde artikelen te laten inpakken.

Wanneer kan ik mijn bestelling ophalen?

Als je bestelling vóór maandagmorgen 10:00  is geplaatst, kun je de bestelling op dinsdag tussen 10.00 en 21.00 uur opgehaald worden in Achterveld. Bij je bestelling wordt gevraagd aan te geven hoe laat je je bestelling wilt ophalen, zodat wij je bestelling op tijd klaar hebben staan.

Wat moet ik doen als ik op dinsdag mijn bestelling niet op kan halen?

Stuur ons in dat geval een e-mail dan kunnen we een andere tijd afspreken.

Wat moet ik doen als ik niet tevreden ben over mijn aankoop?

Controleer je bestelling direct na aankoop. Dit kan bij het ophalen of bij je thuis. Stuur ons zo spoedig mogelijk een bericht als je niet tevreden bent. Wij zullen in overleg zorgen voor een oplossing

Kan ik spullen aan jullie doneren?

Net als in onze winkel in Leusden is het mogelijk om spullen ( compleet of incompleet) waar je geen bestemming voor hebt aan ons te doneren, zodat wij het weer netjes en compleet kunnen maken. Hierdoor kunnen we de prijzen ook acceptabel maken.

Hoe lang houden jullie mijn bestelling vast?

Heb je een bestelling bij ons geplaatst, maar nog niet betaald? Dan houden we jouw bestelling 8 dagen voor je vast. Na die tijd vervalt je bestelling en komen de producten weer berschikbaar op de website.

Heb je de artikelen betaald en het ophalen lukt niet binnen de genoemde tijd? Dan kan dit in overleg op een ander moment.

Waarom mag ik maar 3 puzzels van 1000 stukjes of meer bestellen?

Zoals iedere puzzelaar gemerkt of gehoord heeft, is er een tekort aan legpuzzels momenteel. Aangezien onze prijzen veel lager liggen dan bij de “puzzelhandelaren” hebben we besloten dat iedere klant maximaal 3 puzzels kan bestellen. Dit geldt alleen voor puzzels van 1000 stukjes en meer. Dit om te voorkomen dat handelaren in 1x onze voorraad opkopen. Wij zijn namelijk afgelopen maand 2x benaderd met het verzoek om een grote partij van ons te kunnen kopen. U kunt dus ook geen bestelde puzzels voor familie of buren ophalen helaas. Dit om te voorkomen dat een handelaar een partij in verschillende bestellingen in 1 x op komt halen. Wij hopen er veel mensen plezier mee te kunnen doen.

Hopelijk heeft u hier begrip voor.